Od 3.6 je štúdio opäť otvorené. Hodiny nájdete na podstránke rozvrh. Môžete sa prihlasovať.

 

Ponúkame skupinové ale aj individuálne cvičenie pilatesu a jogy pod vedením certifikovaných lektorov.

POZOR ZMENA

Od stredy 3.6 mám opäť otvorené. Rozvrh je na stránke. Bude obmedzený počet cvičiacich a odstup 2 metre. Dezinfekcia pred i po cvičení. Noste si uteráky na podložku.

Fyziopilates začne až v polovici júla, zatiaľ bude pilates so mnou.

 

JANA MATYASEKOVÁ
JANA MATYASEKOVÁ
Certifikovaná inštruktorka Pilatesu a Jogy

Povedie vás

Certifikovaná inštruktorka Pilatesu a Jogy  Ing. Jana Matyaseková Kovalčíková. Mám 48 rokov a som mama troch detí. Zdravý pohyb , efektívne cvičenie a zdravé sebavedomie je to, čo Vám chcem dať na každej hodine. Pohyb je vášeň, pre ktorú žijem, preto mám svoje štúdio ,,Pilates Yoga Štúdio Jany Matyasekovej,,.

0
SPOKOJNÝCH KLIENTOV
0
CVIČEBNÝCH ZOSTÁV
0
ODCVIČENÝCH HODÍN
0
DNÍ V ROKU

CVIČEBNÉ PROGRAMY

PILATES PRE ZAČIATOČNÍKOV

Cviky sú nenáročné a určené pre všetky vekové kategórie. Efektívna metóda cvičenia, ktorá vytvára rovnováhu svalových skupín prostredníctvom koordinovaných pohybov tela s maximálnou koncentráciou mysle. Obnovuje sa pohyblivosť v kĺboch, nahradí sa pružnosť svalov a tým sa dosiahne rovnováha v tele. Cvičenie prebieha na podložke s použitím cvičebných pomôcok. Cvičenie je vhodné ako prevencia proti bolestiam a tiež sa obnovuje narušená rovnováha, ktorá je výsledkom nesprávnych pohybových návykov, zranení alebo pooperačných stavov.

  • 60 minút

  • maximálne 17 osôb

PILATES BODYFORMING

Cvičenie pilates,  doplnené o posilňovacie cviky vhodné na formovanie postavy a chudnutie.

  • 60 minút

  • maximálne 17 osôb

POWERYOGA PRE ZAČIATOČNÍKOV

Poweryoga je silová dynamická joga, jej hlavnou časťou je pozdrav slnku doplnený o bojovníkov. Cvičením jogových pozícii sa dosiahne pretiahnutie a posilnenie svalov,
uvoľnenie kĺbov, vyrovnanie svalovej disbalancie, stimuluje sa metabolizmus, lymfa, podporuje funkčnosť vnútorných orgánov, ovplyvňuje hladinu hormónov v tele, zlepšuje funkciu srdečne, cievnej, dýchacej, vylučovacej, tráviacej a nervovej sústavy.

  • 60 minút

  • maximálne 20 osôb

FLOW YOGA

Flow yoga je dynamický štýl jogy, kde sa praktikujúci elegantne pohybuje z jednej pozície do druhej v rytme dychu.  Každý pohyb z pozície do pozície s vedomím vhodného držania tela je spojený  s pozornosťou, ktorá je pripútaná s dychu. Rovnako, ako iné štýly jogy, aj flow joga, naťahuje a posilňuje svaly, pôsobí na endokrinný systém, posilňuje imunitu, pôsobí na metabolizmus a tiež ,, čistí hlavu”.

  • 60 minút

  • maximálne 20 osôb

JOGA PRE ŽENY

Jogová zostava pre ženy, určená pre všetky vekové kategórie. Vybrala som pre Vás asány z kundalíny jogy, hormonálnej jogy, asány vhodné na tvarovanie postavy, hormonálnu nerovnováhu, relaxácie pre ženy.

  • 60 minút

  • maximálne 20 osôb

NOVÁ YOGA FLOW