Pilates & Poweryoga

Čo je Pilates?

Efektívna metóda cvičenia, ktorá vytvára rovnováhu svalových skupín prostredníctvom pomalých a koordinovaných pohybov tela s maximálnou koncentráciou mysle. Posilňuje „centrum tela“, známym pod menom „core, powerhouse”. Centrum tela zabezpečuje celkovú dynamickú rovnováhu tela počas každodenných pohybových činností. Pravidelným cvičením sa postupne nadobúda a obnovuje narušená rovnováha , ktorá je výsledkom nesprávnych pohybových návykov, zranení alebo pooperačných stavov. Cvičením sa obnovuje rozsah pohybov v bedrovom kĺbe , nahradí sa pružnosť svalov a tým sa dosiahne rovnováha v tele. PILATES cvičenie je vhodné pre začiatočníkov až k zdatným športovcom. Dokonca aj pre ľudí s bolesťami svalov, po operáciách a po úrazoch. Cvičenie prebieha na podložke. PILATES nesie meno po zakladateľovi J. H. Pilatesovi, ktorý svoju metódu cvičenia presadzoval začiatkom 20. storočia. V tom období bola jeho metóda cvičenia určená pre každodenných ľudí – ako forma PREVENCIE proti bolestiam pohybového aparátu a následne každodenné kondičné cvičenie pre celkovú zdatnosť.

Čo je Poweryoga?

Oproti klasickej joge je najmä v dynamike a v posilňovacích prvkoch. Sval je zaťažovaný po celej dĺžke a veľmi hlboko. Zvážte, či sa oplatí mať postavu bohyne. Pomocou power jogy získate štíhle a krásne vykreslené svaly. Ako prvé zaregistrujete pekný, pevný zadoček a bruško. Neskôr sa pridajú elegantné plecia, vytvarované stehná a bicepsy. Aby ste však videli výsledky čo najskôr, optimálne je cvičiť pravidelne. O mesiac sa začne postava krásne formovať. Poweryogou získate aj pružnejšiu a žiarivejšiu pokožku a odstránite celulitídu. Pravidelným cvičením poweryogy sa posilnia vnútorné svaly a vaše telo sa krásne narovná a vy sa zbavíte zlého držania tela.

Joga pre zdravý chrbát

Nenáročná joga pre všetkých, čo chcú praktikovať jogu. Pretiahnutie celého tela, uvoľnenie, regenerácia a pretiahnutie skrátených svalov na chrbáte, posilnenie ochabnutých svalov a tak zlepšenie celkového držania tela.